Скрипторий: Arazni (divine mysteries) - pf2.ru
Войти

Скрипторий: Deity - arazni (divine mysteries)

Назад к списку всех объектов Divine Mysteries
Как это работает Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.
Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
  • Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
    После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
    Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории.
  • Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
  • После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
  • Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.

СТАТУС:

НЕТ ПЕРЕВОДА

Deity - arazni (divine mysteries)

Arazni
Deity
Source Divine Mysteries
pf2.ru note: information from here can't be displayed due to license restrictions. It will be reworked and added later.
Category Gods of the Inner Sea
Edicts act with dignity, do whatever it takes to survive, despise and never forgive those who have hurt you
Anathema create unwilling undead, insult Arazni
Areas of Concern the abused, dignity, unwilling undeath
Religious Symbol winged rapier
Sacred Animal red fox
Sacred Color(s) crimson, gray
Pantheons/Covenants Guardians of the Sacred Self

Devotee Benefits

Divine Attribute Constitution or Intelligence
Divine Font harm or heal
Divine Sanctification can choose holy or unholy
Divine Skill Intimidation
Favored Weapon rapier
Domains confidence, freedom, pain, protection
Alternate Domains sorrow
Cleric Spells 1st: endure, 2nd: animus mine, 5th: never mind

Divine Intercession

While the Unyielding has little regard for her followers, if suitably irritated or impressed, she might bestow the following banes or boons.
Source Divine Mysteries
Minor Boon: Once, when you fail a saving throw against an effect that would compel you to take some action against your will, you critically succeed instead. Arazni typically grants this boon for consequential actions or particularly egregious violations of free will.
Moderate Boon: Blood from your wounds forms into armor or a piece of equipment you need. If what you need most is information, the blood forms letters spelling out that information.
Major Boon: Upon death, you return to life with the effects of a critical success on a resurrect ritual to enact vengeance against your killers. When you successfully achieve vengeance, abandon your vengeance for other pursuits, or fail outright, you crumble to scarlet dust.
Minor Curse: Someone you've wronged gains information they desire about you, with the effects of a critical success at the commune ritual.
Moderate Curse: Creatures weaker than you gain a status bonus on all attack rolls against you equal to your difference in levels, to a maximum of +4. Whenever you are damaged by a such a creature, you take persistent bleed damage equal to twice the difference between your levels (no maximum).
Major Curse: When you would regain Hit Points due to either a vitality or void effect, you lose that many Hit Points instead.